بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده ، بهداشتی ، سلولزی و ماشین آلات وابسته 1401
بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده ، پاک کننده ، بهداشتی ، سلولزی و ماشین آلات وابسته با نام اختصاری ایران بیوتی و کلین 1401 ( IRANBEAUTY & CLEAN ) در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران ( سئول ) برگزار خواهد شد .
زمان نمایشگاه ایران بیوتی 1401 :
14 لغایت 17 اردیبهشت 1401
چهارشنبه الی شنبه ( 4 روز )
ساعات بازدید : 08:00 الی 1700
درباره نمایشگاه شوینده ، بهداشتی و آرایشی تهران ( ایران بیوتی )
این نمایشگاه یکی از بزرگترین و پر مخاطب ترین نمایشگاه های تخصصی در زمینه مواد شوینده ، بهداشتی ، سلولزی و آرایشی در منطقه می باشد که هر ساله با حضور گسترده شرکت های مطرح داخلی و خارجی برگزار و فرصت مناسبی را جهت ایجاد ارتباط ، معرفی محصول ، مذاکره و عقد قرارداد ، تبلیغات ، تحقیقات ، شناسایی مصرف کنندگان و رقبا و بالاخره آماده کردن بازار و جامعه برای پذیرش محصول یا خدمات مشارکت کنندگان را فراهم می سازد .
چرا باید در نمایشگاه شوینده ، بهداشتی ، سلولزی و آرایشی ( ایران بیوتی ) شرکت کنیم ؟
این نمایشگاه از قدیمی ترین و بزرگترین نمایشگاه های صنعت شوینده ، بهداشتی و آرایشی به شمار می آید که بهترین بستر برای آشنایی با رقبا ، شرکا ، تامین کنندگان مختلف می باشد که بی شک چه در جایگاه تامین کننده و چه در جایگاه توزیع کننده ، فروشگاه یا مصرف کننده می تواند باب تعاملات عالی را برای شما باز کند و بهترین بستر برای رشد و ارتقای شما خواد بود .
گروه کالایی شرکت کننده در نمایشگاه :
انواع مواد شوینده و پاک کننده ، انواع محصولات بهداشتی ، محصولات سلولزی
محصولات آرایشی ، محافظتی پوست ، مو ، ناخن و غیره
انواع اسانس و محصولات خوشبو کننده و رایحه ها مانند عطر و ادکلن برای بدن و خوشبوکننده هوا و غیره
وسایل تناسب اندام و مکمل ها
، کلینیک زیبایی، بهداشتی و خدمات مشاوره ای
تجهیزات پزشکی زیبایی و لیزردرمانی
صنایع بست بندی و توزیع و پخش محصولات و غیره
لوازم و وسایل آرایشگری ، آرایشگاهی
مراقبت از پوست ، ماساژ و غیره
دستگاههای نظافت و محصولات مرتبط
اهداف برگزاری نمایشگاه بین المللی ایران بیوتی و کلین
تعامل هرچه بیشتر تامین کنندگان و مصرف کنندگان
ارائه آخرین محصولات ، دستاوردها و خدمات
جذب سرمایه گذار
معرفی و شناسایی توانمندی ها و ظرفیت های شرکت های داخلی
انعقاد قراردادهای جدید تجاری و جذب مشتریان
آشنایی با جدیدترین استانداردهای موجوئ در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی
ایجاد یستر مناسب برای همکاری های بیشتر علمی و پژوهشی میان شرکت ها
آشنایی با آخرین محصولات تولیدشده در زمینه های شوینده ، بهداشتی و آرایشی
آشنایی با فناوری های جدید در این صنایع
کسب فرصت های تجاری جدید
افزایش دانش علمی و عملی