بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده ، بهداشتی ، سلولزی و ماشین آلات وابسته 1401

نمایشگاه ایران بیوتی 1401 ، بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی شوینده ، بهداشتی ، سلولزی و آرایشی

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده ، پاک کننده ، بهداشتی ، سلولزی و ماشین آلات وابسته با نام اختصاری ایران بیوتی و کلین 1401 ( IRANBEAUTY & CLEAN ) در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران ( سئول ) برگزار خواهد شد .

زمان نمایشگاه ایران بیوتی 1401 :

14 لغایت 17 اردیبهشت 1401

چهارشنبه الی شنبه ( 4 روز )

ساعات بازدید : 08:00 الی 1700

درباره نمایشگاه شوینده ، بهداشتی و آرایشی تهران ( ایران بیوتی )

این نمایشگاه یکی از بزرگترین و پر مخاطب ترین نمایشگاه های تخصصی در زمینه مواد شوینده ، بهداشتی ، سلولزی و آرایشی در منطقه می باشد که هر ساله با حضور گسترده شرکت های مطرح داخلی و خارجی برگزار و فرصت مناسبی را جهت ایجاد ارتباط ، معرفی محصول ، مذاکره و عقد قرارداد ، تبلیغات ، تحقیقات ، شناسایی مصرف کنندگان و رقبا و بالاخره آماده کردن بازار و جامعه برای پذیرش محصول یا خدمات مشارکت کنندگان را فراهم می سازد .

چرا باید در نمایشگاه شوینده ، بهداشتی ، سلولزی و آرایشی ( ایران بیوتی ) شرکت کنیم ؟

این نمایشگاه از قدیمی ترین و بزرگترین نمایشگاه های صنعت شوینده ، بهداشتی و آرایشی به شمار می آید که بهترین بستر برای آشنایی با رقبا ، شرکا ، تامین کنندگان مختلف می باشد که بی شک چه در جایگاه تامین کننده و چه در جایگاه توزیع کننده ، فروشگاه یا مصرف کننده می تواند باب تعاملات عالی را برای شما باز کند و بهترین بستر برای رشد و ارتقای شما خواد بود .

 

گروه کالایی شرکت کننده در نمایشگاه :

انواع مواد شوینده و پاک کننده ، انواع محصولات بهداشتی ، محصولات سلولزی

محصولات آرایشی ، محافظتی پوست ، مو ، ناخن و غیره

انواع اسانس و محصولات خوشبو کننده و رایحه ها مانند عطر و ادکلن برای بدن و خوشبوکننده هوا و غیره

وسایل تناسب اندام و مکمل ها

، کلینیک زیبایی، بهداشتی و خدمات مشاوره ای

تجهیزات پزشکی زیبایی و لیزردرمانی

صنایع بست بندی و توزیع و پخش محصولات و غیره

لوازم و وسایل آرایشگری ، آرایشگاهی

مراقبت از پوست ، ماساژ و غیره

دستگاههای نظافت و محصولات مرتبط

اهداف برگزاری نمایشگاه بین المللی ایران بیوتی و کلین

تعامل هرچه بیشتر تامین کنندگان و مصرف کنندگان

ارائه آخرین محصولات ، دستاوردها و خدمات

جذب سرمایه گذار

معرفی و شناسایی توانمندی ها و ظرفیت های شرکت های داخلی

انعقاد قراردادهای جدید تجاری و جذب مشتریان

آشنایی با جدیدترین استانداردهای موجوئ در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی

ایجاد یستر مناسب برای همکاری های بیشتر علمی و پژوهشی میان شرکت ها

آشنایی با آخرین محصولات تولیدشده در زمینه های شوینده ، بهداشتی و آرایشی

آشنایی با فناوری های جدید در این صنایع

کسب فرصت های تجاری جدید

افزایش دانش علمی و عملی

 

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید