مختصری درباره نمایشگاه ایران کازمتیکا

همان‌طور که مطلع هستید هرساله یکی از مهم‌ترین رویدادها، همایش و نمایشگاه بین‌المللی با نام ایران کازمتیکا 1401 بوده و با موضوع معرفی محصولات و تامین‌کنندگان صنایع شوینده،  بهداشتی، آرایشی و صنایع وابسته برگزار می‌گردد. این رویداد از معتبرترین نمایشگاه‌های صنف است که باعث ایجاد فرصت‌های مناسبی برای غرفه‌داران، بازدیدکنندگان و فعالان این صنایع می‌شود. این نمایشگاه هرساله شاهد بیش از 10 هزار بازدیدکننده و بیش از 70 شرکت و 500 برند معتبر شرکت‌کننده است.

پس از برگزاری سه دوره موفقیت‌آمیز این رویداد، امسال نیز چهارمین نمایشگاه ایران کازمتیکا در بهمن‌ماه در حال شکل‌گیری و برنامه‌ریزی است. لازم به ذکر است متولیان برگزاری این نمایشگاه هم‌زمان برنامه‌های جانبی برای شرکت‌کنندگان در نظر می‌گیرند. این برنامه‌ها با اهداف بالابردن روابط فعالان، تقویت همکاری‌های فناورانه، شبکه‌سازی کسب‌وکارها، شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری، شناسایی فرصت‌های صادرات و ورود ارز به کشور برگزار می‌شود.

از جمله این برنامه‌ها می‌توان به انواع سخنرانی‌های مسئولین، نشست‌های دو جانبه و چند جانبه تجاری و اقتصادی مختلف، کارگاه‌های آموزشی در موضوعات مختلف همچنین چالش‌های علمی تخصصی مانند مسابقات و قرعه کشی‌های مختلف می‌باشد.

نمایشگاه ایران کازمتیکا 1401
همایش کازمتیکا 1400

حامیان رویداد چهارمین نمایشگاه ایران کازمتیکا 1401 چه سازمان‌هایی هستند؟

نمایشگاه ایران کازمتیکا 1401 توسط انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران، انجمن واردکنندگان فرآورده‌های بهداشتی، آرایشی و عطریات ایران، سازمان غذا و دارو، معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهور و با همکاری مراکز تحقیقاتی و انجمن‌های صنفی و علمی فعال در حوزه آرایشی و بهداشتی حمایت و برگزار می‌گردد.

زمان و مکان برگزاری نمایشگاه صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی در سال 1401

چهارمین نمایشگاه ایران کازمتیکا 1401 در مرکز همایش‌های بین‌المللی هتل المپیک تهران در تاریخ 25 لغایت 27 بهمن‌ماه سال جاری مصادف با 14 لغایت 16 february سال 2023 برگزار خواهد شد.

زمان نمایشگاه ایران کازمتیکا 1401
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید